Ict-beheerder

Locatie: Ulvenhout (op langere termijn Tilburg)
Aantal uren: 32-36 uur per week

​Bij de Regionale Ambulancevoorziening (RAV) Brabant Midden-West-Noord draait alles om zorg bieden vanuit het hart. We ondersteunen patiënten in intense, vaak ingrijpende momenten van hun leven. Onze organisatie levert dagelijks hoogwaardige acute en niet-acute ambulancezorg aan 35 gemeenten in ons verzorgingsgebied. Met ruim 750 medewerkers, twee gezamenlijke meldkamers en meer dan 170.000 ambulanceritten per jaar, behoren we tot de grootste ambulanceorganisaties van Nederland.

Wij zijn op zoek naar een:

 Ict-beheerder

32 tot 36 uur per week, Standplaats Ulvenhout (op langere termijn standplaats Tilburg)

Binnen onze ambulancedienst spelen ict-toepassingen een cruciale rol in het dagelijkse werk van ons ambulancepersoneel. Betrouwbare en goed functionerende ict-voorzieningen zijn essentieel om de continuïteit en kwaliteit van onze zorgverlening te waarborgen. Daarom is het minimaliseren van storingen en onderbrekingen van groot belang. Onze organisatie staat regelmatig voor uitdagende vervangings- en vernieuwingsprojecten op het gebied van (voertuig-)ict. Om deze innovaties te ondersteunen en de continuïteit in de toekomst te garanderen, zoeken we een Ict-beheerder.

Jouw rol als Ict-beheerder

Als ict-beheerder binnen onze organisatie ben je, samen met je collega’s, verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de ict-voorzieningen in onze ambulances en op diverse locaties. Dit omvat het technische beheer van diverse it-systemen en -applicaties, het oplossen van incidenten, het vervangen van hardwarecomponenten en het bieden van ondersteuning aan eindgebruikers. Voorbeelden hiervan zijn het beheer van een Mobile Device Management systeem, C2000 rand apparatuur, navigatie en informatie systemen, assetmanagement en het toekennen van rechten en rollen. Daarnaast lever je een actieve bijdrage aan functionele ontwerpen, test je geplande opleveringen en documenteer je alle wijzigingen. Je vertegenwoordigt de RAV Brabant Midden-West-Noord in diverse landelijke overleggen en bij besprekingen met ketenpartners of leveranciers, waarbij je gevraagd en ongevraagd advies geeft aan het management over verbeteringen op het gebied van (voertuig-)ict.

Wie ben jij?

Deze brede functie vraagt om een veelzijdige professional. We zoeken een resultaatgerichte, positief ingestelde persoonlijkheid met een sterke teamgeest. Je beschikt over een scherp analytisch vermogen, bent proactief, zelfstandig en beschikt over overtuigingskracht. Daarnaast ben je communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk, en ben je integer, flexibel en stressbestendig. Deze eigenschappen stellen je in staat om effectief te functioneren in een dynamische ICT-omgeving en bij te dragen aan de continuïteit en kwaliteit van onze dienstverlening.

Eens in de vijf weken draai je, naast je reguliere kantoortijden, een week mee in de bereikbaarheidsdienst. Dit betekent dat je ’s avonds en in het weekend telefonisch bereikbaar bent. Op dit moment word je slechts incidenteel gebeld bij grote verstoringen. Tijdens deze dienst ben je 24/7 bereikbaar.

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde relevante mbo-4-opleiding met basiskennis van gangbare besturingssystemen zoals Microsoft Windows en iOS.
  • Kennis van draadloze/mobiele netwerken.
  • Kennis van hulpverlening specifieke systemen zoals C2000, navigatie en informatie systemen, GIS (Geo Informatie Systemen).
  • MS Teams, SQL, TopDesk en Airwatch is een pré.

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische werkomgeving met een informele en sociale werkcultuur. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een salaris van maximaal € 4.540,- bruto (FWG 50, CAO Ambulancezorg) bij een fulltime dienstverband (36 uur per week).
  • Een goed (secundair) arbeidsvoorwaardenpakket met onder andere vakantiegeld (8.33%), een eindejaarsuitkering, studiefaciliteiten, een tegemoetkoming reiskosten woon/werkverkeer en een werkgeversbijdrage bedrijfsfitness.

Enthousiast geworden?

Heb jij zin om deze brede ict-rol op je te nemen en je kennis en ervaring in te zetten binnen onze acute zorgorganisatie? Solliciteer dan direct via de knop ‘solliciteren’ en stuur je motivatie en cv naar ons op. Wij kijken ernaar uit om kennis met je te maken!

De selectiegesprekken zullen plaatsvinden op vrijdag 28 november.

Meer informatie?
Voor meer inhoudelijke informatie over de functie neem je contact op met André van Drumpt, teammanager Bedrijfsvoering – Facilitair via a.drumpt@ravbrabantmwn.nl .  

Voor meer informatie over de selectieprocedure, neem je contact op met onze recruiter op telefoonnummer 085-0442135 of via  recruitmentrav@ravbrabantmwn.nl   

Het maken van een Talent Motivatie Analyse en het aanvragen van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) behoren tot de selectieprocedure.