Teamcoördinator Meldkamer

Ben je bekend met de Ambulancezorg en wil jij een bijdrage leveren aan het coördineren en optimaliseren van onze dagelijkse werkzaamheden binnen de Meldkamer? Binnen de Meldkamer Ambulancezorg zoeken we een nieuwe collega voor de functie van:

Meldkamer Teamcoördinator

32-36 uur per week, meldkamer Den Bosch

 

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een gemotiveerde professional die onze vier kernwaarden: “We stellen gezondheid voorop, we zien jou, we zijn er voor jou en we pakken aan” net zo belangrijk vindt als wij.

Je plek in de organisatie

De Meldkamer Ambulancezorg is het zenuwcentrum binnen de Ambulancezorg. In onze meldkamer werken professionals van de Ambulancezorg, de Brandweer en de Politie nauw samen, ondersteund door een moderne IV- en ICT-infrastructuur. Als Meldkamer Teamcoördinator ben je werkzaam binnen het team Meldkamer Ambulancezorg bestaande uit de teammanager,  twee coördinatoren waar jij er één van bent, verpleegkundig centralisten, uitgiftecentralisten en zorgplanners.

Als teamcoördinator ben je (mede) verantwoordelijk voor het organiseren en coördineren van de dagelijkse werkzaamheden. Samen met je team zorg je voor duidelijke richtlijnen, procedures en een hoge kwaliteitsstandaard. Dit betekent dat je evaluaties en audits organiseert en de resultaten bespreekt met je team. Je stimuleert je collega’s en begeleidt hen naar een hoger deskundigheidsniveau door het geven van feedback en het organiseren van trainingen. Je onderzoekt nieuwe technologieën om te innoveren en implementeert verbeteringen in het proces. En in noodsituaties coördineer je de hulpverlening, neem je snel beslissingen en zorg je dat alle betrokken partijen goed samenwerken om de situatie snel en effectief te beheren.

 

Wat ga je nog meer doen?

  • Je neemt deel aan overleggen met ketenpartners en projectgroepen en levert input bij beleidsbeslissingen en verbeterprojecten.
  • Je zorgt ervoor dat belangrijke informatie en wijzigingen in processen tijdig en duidelijk worden gecommuniceerd naar alle betrokken partijen.

Wat heb je in je bagage?

  • Hbo werk- en denkniveau en bij voorkeur enkele jaren ervaring als teamleider óf binnen het meldkamerdomein.
  • Affiniteit met zorg, veiligheid, kwaliteit, IT en processen.
  • Sterke communicatieve en sociale vaardigheden.
  • Heb je nog geen ervaring in het meldkamerdomein, maar wel ervaring als teamleider, bijvoorbeeld in de zorg? Of heb je ervaring in het meldkamerdomein maar nog niet als teamleider? Ook dan nodigen we je van harte uit om te reageren.

Wat bieden wij?

  • Een salaris van minimaal € 3.606,00 en maximaal € 5.084,00 (FG 55, norm 1 juni 2024) bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur per week).
  • Op de functie van Meldkamer Teamcoördinator is de sector-cao Ambulancezorg van toepassing.
  • Daarnaast hebben wij aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder opleidingsmogelijkheden, koop- en verkoopmogelijkheden van vakantiedagen, reiskostenvergoeding woon-werkverkeer, een eindejaarsuitkering en een flexibele pensioenregeling.

Heb je interesse in deze vacature?

Deze werving verzorgt de RAV Brabant MWN in samenwerking met de GGD Brabant-Zuidoost. Solliciteren kan bij beide organisaties via de website en wordt gelijktijdig in- en extern opengesteld waarbij wordt opgemerkt dat interne kandidaten voorrang hebben. Je komt officieel in dienst bij de GGD Brabant-Zuidoost, die verantwoordelijk is voor de Publieke Gezondheid en Ambulancezorg van 21 gemeenten in Zuidoost-Brabant. Op de meldkamer ambulancezorg in ’s-Hertogenbosch werken de centralisten van GGD Brabant-Zuidoost en RAV Brabant Midden-West-Noord samen.

Lijkt het je leuk om ons team te versterken?

Dan ontvangen wij graag je sollicitatie met motivatie en CV voor 12 februari aanstaande. We kijken er naar uit om je te leren kennen! Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern opengesteld waarbij wordt opgemerkt dat interne kandidaten voorrang hebben. Een assessment is ook onderdeel van de procedure. Valt de keuze op jou? Dan vragen we je om Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en voeren we een referentiecheck uit conform Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Meer informatie?

  • Voor inhoudelijke vragen over de functie neem je contact op met Mindy Reijns, Teammanager via m.reijns@ravbrabantmwn.nl.
  • Vragen over de werving of de selectieprocedure? Neem dan contact op met Moniek Vinken, recruiter GGD BZO via m.vinken@ggdbzo.nl.