Inkoopvoorwaarden

Tenzij anders overeengekomen, hanteert de Regionale Ambulance Voorziening Brabant Midden-West-Noord het VNG Model Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten inclusief addendum en de Gemeentelijke Inkoopvoorwaarden Bij IT (GIBIT) inclusief addendum voor specifieke ICT inkopen. Voor ‘gemeente’ moet daarin gelezen worden ‘RAV Brabant Midden-West-Noord’.

Aanvulling op inkoopvoorwaarden
Let op! RAV Brabant Midden-West-Noord is bezig met het optimaliseren van het Purchase-To-Pay proces. Een onderdeel hiervan is het betalen van facturen door RAV Brabant Midden-West-Noord. Vanaf 1 oktober 2019 zal RAV Brabant Midden-West-Noord facturen die niet de vereiste informatie bevatten, waaronder een inkoopordernummer, niet meer in behandeling nemen en dus ook niet meer betalen.
Indien de leverancier een bestelling vanuit een medewerker van RAV Brabant Midden-West-Noord doorkrijgt zonder inkoopordernummer, dient de leverancier deze bestelling af te keuren en in overleg te treden met de betreffende besteller. Het is de verantwoordelijkheid van de leverancier zelf om ervoor te zorgen dat facturen de vereiste gegevens bevatten.
Eventuele uitzonderingsgevallen zullen met de betreffende leveranciers besproken worden.

Leveranciers die reeds in het crediteurenbestand van RAV Brabant Midden-West-Noord opgenomen zijn zullen tijdig geïnformeerd worden over deze nieuwe werkwijze.

Indien u de inkoopvoorwaarden niet kunt openen of kunt raadplegen kunt u deze digitaal opvragen via inkoopaanbestedingenenadvies@hetservicecentrum.nl. Ook eventuele vragen kun je indienen via het hiervoor genoemde e-mailadres.