Home » klacht

Uw klacht heeft onze aandacht

De RAV Brabant Midden-West-Noord vindt goede ambulancezorg erg belangrijk! Toch kan het gebeuren dat onze hulpverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij vragen u dan om dit aan ons kenbaar te maken.

Dat kan op verschillende manieren:

  • Via onderstaand formulier
  • Telefonisch: 085 – 044 21 14
  • Schriftelijk: RAV Brabant Midden-West-Noord, Postbus 3024, 5003 DA Tilburg

Om uw klacht goed te kunnen behandelen, hebben we een aantal gegevens nodig:

  • uw naam
  • uw adres en woonplaats
  • uw telefoonnummer
  • een zo nauwkeurig mogelijke beschrijving van het voorval
  • de datum waarop dit gebeurde

Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA v3 en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Behandeling van uw klacht

Wij doen ons uiterste best om samen met u de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij hanteren hiervoor een speciale klachtenregeling. Onze klachtenfunctionaris neemt uw klacht in behandeling en informeert u over de voortgang. De functionaris vraagt binnen de RAV relevante informatie op en overlegt met de betrokken medewerker(s). Wij streven ernaar binnen zes weken te reageren op uw klacht.
Heeft u hulp nodig bij het indienen van uw klacht, dan helpt onze klachtenfunctionaris u daar graag bij. U kunt ook terecht bij Zorgbelang Brabant: tel. 013 – 594 21 70.
Wij stellen het erg op prijs als u uw klacht rechtstreeks aan ons richt.

Niet tevreden over de afhandeling?

Bent u niet tevreden over de uitkomst van de afhandeling van uw klacht, dan kunt u (of iemand namens u) zich wenden tot de Geschillencommissie Ambulancezorg waarbij onze RAV sinds 1 januari 2017 is aangesloten. Op de website van de geschillencommissie Ambulancezorg vindt u informatie over welke klachten in aanmerking komen voor behandeling door de geschillencommissie en wat de procedures en voorwaarden zijn. ‚Äč