Functioneel Applicatiebeheerder

Ingangsdatum: 10 april 2025
Locatie: Ulvenhout of ‘s-Hertogenbosch (mogelijk wordt op langere termijn de standplaats Tilburg)
Aantal uren: 36 uur (*flexibele invulling)

Ben jij gedreven en zie jij jezelf als de schakel die ICT en de operatie naadloos met elkaar verbindt? Dan is het team Bedrijfsvoering Processen & Informatievoorziening op zoek naar jou! Zij gaan de beheerstaken bundelen en breiden daarom het team uit met een:

Functioneel Applicatiebeheerder

 

Als functioneel applicatiebeheerder ga je aan de slag met bedrijfskritische applicaties zoals Ambusuite en Ortec, daarnaast krijg je ook de kans om brede kennis op te doen van andere applicaties. Dit stelt je in staat de continuïteit van onze beheerstaken en (primaire) processen te waarborgen.

In deze rol vertaal je gebruikerswensen naar technische voorstellen en beheer je het proces van testen, implementeren en instrueren bij releases en wijzigingen. Je onderhoudt contacten met leveranciers en eindgebruikers, neemt deel aan landelijke overleggen en vertegenwoordigt de RAV bij aanbestedingen en externe bijeenkomsten.

Je ondersteunt de rijdienst bij incidenten en wijzigingen in het applicatielandschap, waardoor je direct bijdraagt aan een soepel verlopende operatie. Je documenteert wijzigingen in profielen, rechten en autorisaties, en zorgt ervoor dat het instructiemateriaal en de gebruikershandleidingen up-to-date zijn. Maar daar blijft het niet bij – je denkt actief mee met het management om werkprocessen te verbeteren en draagt bij aan de implementatie van nieuwe applicaties en processen. Als aanspreekpunt voor complexe vragen over applicaties ben jij de expert die zorgt voor duidelijkheid en efficiënt gebruik van de systemen.

In de toekomst gaan we de bereikbaarheid rondom storingen en uitval van applicaties en systemen verder inrichten, waarbij je periodiek (buiten kantooruren) in de achterwacht meedraait.

Wie ben jij?

  • Je bent een enthousiaste, sociale maar ook zelfstandig werkende en resultaatgerichte collega.
  • Je bent proactief, hebt oog voor detail en doorziet met een brede blik werkprocessen.
  • Vanuit samenwerking durf je initiatief te nemen.
  • Je bent een teamplayer gericht op samenwerking en zoekt actief je collega’s op.
  • Je blijft in verbinding en voert regie over functionele en technische wijzigingen binnen de applicaties.
  • Naar leveranciers en andere (externe) partners toon je initiatief en borg je de belangen van de organisatie op de werking en continuïteit van onze processen en systemen.
  • Jij bent instaat om impact te bepalen bij wijziging van functionaliteit of proces.
  • Als verbinder ben je in staat een klantvraag te vertalen naar een oplossing in onze ICT.

Wat breng je mee?

  • Een relevante opleiding ten minste op HBO-niveau (afgerond), zoals informatiemanagement, business IT & Management, HBO-niveau zorgmanagement of vergelijkbaar.
  • Ruime werkervaring op het gebied van applicatiebeheer en ICT infrastructuren.
  • Kennis van de applicatie AmbuSuite of Ortec is een pré, net als werkervaring in de zorg.
  • Je beschikt over een klantgerichte houding en weet met uitstekende communicatieve vaardigheden contact te onderhouden op diverse niveaus.

Wie zijn wij?

De Regionale Ambulancevoorziening (RAV) Brabant-Midden-West-Noord levert dagelijks hoogwaardige acute en niet acute ambulancezorg voor 35 gemeenten in zijn verzorgingsgebied. Met 2 gezamenlijke meldkamers, ruim 750 medewerkers en meer dan 170.000 ambulanceritten per jaar behoort onze RAV tot een van de grootste van Nederland.

Werken bij de RAV Brabant Midden West Noord betekent dat je werkt bij een organisatie die 24/7 continuïteit in zorg levert en daarmee altijd in beweging is. Door deelname aan onderzoeken en (pilot) projecten blijven we onze zorg verbeteren en optimaliseren. Je komt te werken in een hecht en servicegericht team met veel praktische kennis en ervaring binnen de ambulancezorg.

Wat bieden wij?

  • Een salaris van, afhankelijk van ervaring en opleiding, minimaal € 3.199,- en maximaal € 4.540,- bruto per maand (FWG schaal 50, CAO Ambulancezorg) bij een fulltime dienstverband (36 uur per week);
  • Een goed arbeidsvoorwaardenpakket met daarin onder andere vakantiegeld, een eindejaarsuitkering (beide 8,33%), studiefaciliteiten, bedrijfsfitness regeling en een tegemoetkoming reiskosten woon/werkverkeer.
  • *Wij staan open voor kandidaten die in deeltijd willen werken en samen de verantwoordelijkheden van deze rol willen delen.

Enthousiast geworden?

Dan ontvangen wij graag je sollicitatie met motivatie en curriculum vitae. We kijken er naar uit om kennis met je te maken. 

Meer informatie?
Voor meer inhoudelijke informatie en vragen over de functie kun je contact opnemen met Judith Oomen, Teammanager Bedrijfsvoering Producten en Diensten. Zij is bereikbaar via: j.oomen@ravbrabantmwn.nl Voor meer informatie over de selectieprocedure kan er contact worden opgenomen met onze recruiters via recruitmentrav@ravbrabantmwn.nl.

Naast de selectiegesprekken, welke we plannen op dinsdag 6 mei of vrijdag 9 mei a.s. kan een assessment (Talent Motivatie Analyse) deel uit maken van de selectieprocedure. We streven ernaar de procedure voor eind mei af te ronden. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.