Functioneel applicatiebeheerder
Locatie: standplaats Ulvenhout of ’s-Hertogenbosch, mogelijk wordt op langere termijn de standplaats Tilburg.
Aantal uren: fulltime (36 uur per week) of parttime (2 collega’s die samen de functie invullen)
Ben jij gedreven en wil je de verbindende schakel tussen ICT en de operatie zijn? Dan is het team Bedrijfsvoering Processen & Informatievoorziening op zoek naar jou! Zij gaan de beheerstaken bundelen en breiden daarom het team uit met een:
Functioneel Applicatiebeheerder
voor 36 uur per week (flexibele invulling*)
Als functioneel applicatiebeheerder binnen de RAV ga je aan de slag met bedrijfskritische applicaties zoals Ambusuite en Ortec. En draag je daarbij zorg voor de continuïteit van onze primaire processen. Je krijgt de kans om je te specialiseren terwijl je ook een brede kennis opbouwt van andere applicaties. Dit stelt je in staat de continuïteit van onze beheerstaken en processen te waarborgen.
Ook vertaal je gebruikerswensen naar concrete technische voorstellen en beheer je het volledige proces van testen, implementeren en instrueren bij releases en wijzigingen. Je onderhoudt contacten met leveranciers en eindgebruikers, neemt deel aan landelijke overleggen en vertegenwoordigt de RAV bij aanbestedingen en externe bijeenkomsten.
Je ondersteunt onze rijdienst bij incidenten en wijzigingen in het applicatielandschap. Je documenteert wijzigingen in profielen, rechten en autorisaties en onderhoudt instructiemateriaal en gebruikershandleidingen. Daarnaast denk je actief mee met het management van de RAV om werkprocessen te structureren en te verbeteren. Je draagt bij aan de implementatie van nieuwe applicaties en processen, fungeert als aanspreekpunt voor complexe vragen over applicaties en ziet toe op het correcte gebruik van systemen.
De bereikbaarheid rondom storingen en uitval van applicaties en systemen gaan we in de toekomst verder inrichten. Hierbij ga je dan periodiek (buiten kantooruren) in de achterwacht meedraaien.
Wie zijn wij?
Werken bij de RAV Brabant Midden-West-Noord betekent dat je werkt bij een organisatie die 24/7 continuïteit in zorg levert en daarmee altijd in beweging is. Door deelname aan onderzoeken en (pilot)projecten blijven we onze zorg verbeteren en optimaliseren. Je komt te werken in een hecht en servicegericht team met veel praktische kennis en ervaring binnen de ambulancezorg.
Wie ben jij?
Je bent een enthousiaste, sociale maar ook zelfstandig werkende en resultaatgerichte collega. Je bent proactief, hebt oog voor detail en doorziet met een brede blik werkprocessen. Vanuit samenwerking durf je initiatief te nemen. Je bent een teamplayer gericht op samenwerking en zoekt actief je collega’s op. Je blijft in verbinding en voert regie over functionele en technische wijzigingen binnen de applicaties. Ook naar leveranciers en andere externe partners toon je initiatief en borg je de belangen van de organisatie op de werking en continuïteit van onze processen en systemen. Jij bent in staat om impact te bepalen bij wijziging van functionaliteit of proces. Als verbinder ben je in staat een klantvraag te vertalen naar een oplossing in onze ICT.
Wat breng je mee?
- Een relevante opleiding ten minste op HBO-niveau (afgerond), zoals informatiemanagement, business IT & Management, HBO-niveau zorgmanagement of vergelijkbaar.
- Ruime werkervaring op het gebied van applicatiebeheer en ICT infrastructuren.
- Kennis van de applicatie AmbuSuite of Ortec is een pre, net als werkervaring in de zorg.
- Je beschikt over een klantgerichte houding en weet met uitstekende communicatieve vaardigheden contact te onderhouden op diverse niveaus.
Wat bieden wij?
- een salaris van, afhankelijk van ervaring en opleiding, minimaal € 3.199,- en maximaal € 4.540,- bruto per maand (FWG schaal 50, CAO Ambulancezorg) bij een fulltime dienstverband (36 uur per week);
- een goed arbeidsvoorwaardenpakket met daarin onder andere vakantiegeld, een eindejaarsuitkering (beide 8,33%), studiefaciliteiten, bedrijfsfitnessregeling en een tegemoetkoming reiskosten woon/werkverkeer.
- *Het betreft een fulltime functie. Maar wij staan open voor kandidaten die in deeltijd willen werken en samen de verantwoordelijkheden van deze rol willen delen.
Lijkt het je leuk om ons team te versterken?
Dan ontvangen wij graag je sollicitatie met motivatie en curriculum vitae. We kijken er naar uit om kennis met je te maken. Naast de selectiegesprekken kan een assessment (Talent Motivatie Analyse) deel uit maken van de selectieprocedure.
Meer informatie?
- Voor inhoudelijke informatie en vragen over de functie kun je contact opnemen met Marco Smulders, Manager Bedrijfsvoering: 06-29021885 of ma.smulders@ravbrabantmwn.nl.
- Voor informatie over de selectieprocedure kun je contact opnemen met onze recruiters: rav.hr@ravbrabantmwn.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs