Adviseur Crisisbeheersing
Standplaats: Ulvenhout/Den Bosch
Aantal uren: 28-36 uur per week
Wij zijn op zoek naar een:
Adviseur Crisisbeheersing
28-36 uur per week – Standplaats Ulvenhout/Den Bosch
De Adviseur Crisisbeheersing is gepositioneerd binnen de afdeling Ambulancezorg. Jij vormt een team samen met de manager Ambulancezorg, teammanagers van de rijdienst en meldkamers en de adviseur ambulancezorg (in totaal 15 collega’s). Je vervult een belangrijke rol bij het continu verbeteren en proactief inspelen op ontwikkelingen die van belang zijn voor een goede uitvoering van de ambulancezorg. In de functie van Adviseur Crisisbeheersing zorg je dat onze crisisbeheersingsorganisatie en opgeschaalde zorgprocessen staan als een huis. Met jouw kennis, ervaring en persoonlijkheid neem je het voortouw in het verder vormgeven van onze voorbereiding op crisis. Hiervoor werk je samen met een breed netwerk aan partners in zorg en veiligheid. We bieden je veel vrijheid en ruimte om jouw expertise in te zetten.
Wat ga je doen?
Met jouw kennis en ervaring op het gebied van crisisbeheersing en opgeschaalde zorg draag jij er zorg voor dat onze organisatie voorbereid is op crises. Ons doel: zorgen dat de continuïteit van onze processen en daarmee onze dienstverlening gegarandeerd blijft bij verstoringen. Hiertoe onderhoud je onze crisis- en continuïteitsplannen en doe je voorstellen voor verbetering. Ook zorg je ervoor dat onze interne crisisorganisatie adequaat ingericht is en dat collega’s goed opgeleid en geoefend zijn voor hun rol in deze organisatie. Verder vervul je een rol in de voorbereiding van oefeningen in de zorgketen en ben je betrokken bij het tot stand komen van bijbehorende plannen en evaluaties. Hiervoor zoek je de samenwerking op in onze organisatie en met ketenpartners en zorg je dat je op de hoogte blijft van relevante ontwikkelingen. Jij bent onze expert op dit vakgebied.
Wie ben jij?
Jij bent thuis in de wereld van crisisbeheersing en opgeschaalde zorg en haalt je energie uit het bijhouden van ontwikkelingen op dit vakgebied. Je bent in staat deze concreet om te zetten in plannen en acties in onze organisatie en in samenwerking met ketenpartners. Zelfstandigheid, proactiviteit en zorgvuldigheid zitten in jouw persoonlijkheid. In samenwerkingen ben je gericht op de relatie. Daarbij beschik je over goede communicatieve vaardigheden en draai jij je hand niet om voor het schrijven van een plan of het opstellen van een begroting om plannen te onderbouwen. Uiteraard beschikt ieder mens over eigen talenten en capaciteiten en is er ruimte voor groei en ontwikkeling.
Wie zijn wij?
De RAV Brabant Midden-West-Noord is een dynamische werkomgeving met een informele, sociale en hands-on werkcultuur, waar je onderdeel bent van een acute zorgorganisatie die 24/7 continuïteit in zorg levert en daarmee altijd in beweging is.
Wat breng je mee?
- Energie en drive om te werken aan het crisisbestendig maken en houden van onze organisatie;
- Kennis en ervaring ten aanzien van crisisbeheersing en opgeschaalde zorg;
- In staat om plannen en procedures op te stellen en te onderhouden en verbeter- en beleidsvoorstellen te doen;
- Zelfstandig, adviesvaardig en samenwerkingsgericht;
- Zelfkennis en bereidheid tot leren en ontwikkelen;
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
- Kennis van het zorglandschap, zorgprocessen en het zorgstelsel binnen het acute zorgdomein is een pre.
Om deze functie met plezier te kunnen invullen denken wij dat het daarnaast nodig is dat je beschikt over:
- Een HBO+/WO werk- en denkniveau en bijbehorende diploma’s;
- Meerdere jaren werkervaring, bij voorkeur in een soortgelijke functie.
Wat bieden wij?
- Een salaris van maximaal € 5.746,- bruto (FWG 60, CAO Ambulancezorg) bij een fulltime dienstverband (36 uur per week). Inschaling vindt plaats afhankelijk van ervaring en opleiding;
- Een goed (secundair) arbeidsvoorwaardenpakket met daarin onder andere een eindejaarsuitkering (8,33%), studiefaciliteiten, een tegemoetkoming reiskosten woon/werkverkeer, fietsplan en een werkgeversbijdrage bedrijfsfitness.
Lijkt het je leuk om ons team te versterken?
Dan ontvangen wij graag je motivatie en curriculum vitae via de knop ‘Solliciteren’. De vacature sluit zodra we een geschikte kandidaat hebben gevonden. We kijken er naar uit om kennis met je te maken. Wij doen ons best om zo snel mogelijk na jouw sollicitatie te reageren. Het maken van een assessment door middel van een Talent Motivatie Analyse behoort tot de selectieprocedure evenals het aanvragen van een VOG verklaring bij indiensttreding.
Meer informatie?
- Voor meer inhoudelijke informatie of vragen over de functie is Manager Ambulancezorg Björn Gadet bereikbaar via: b.gadet@ravbrabantmwn.nl.
- Voor vragen over de selectieprocedure kun je contact opnemen met de HR-afdeling via 085–044 2135.
Voor de werving van deze vacature maken wij geen gebruik van bemiddelings- of werving en selectiebureaus. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is daarom niet nodig en stellen wij niet op prijs.